
Hulpaanbod
Klachtenportaal Zorg
Over Klachtenportaal Zorg
Heb je een klacht over de zorg die je hebt ontvangen? Wij raden je aan eerst in gesprek te gaan met je zorgverlener om te kijken of de klacht samen opgelost kan worden. Als je dit liever niet doet of er geen oplossing komt, kun je een klacht indienen bij het Klachtenportaal Zorg.
Via het Klachtenportaal Zorg wordt een klachtenfunctionaris ingeschakeld die samen met jou en je zorgverlener naar een oplossing zoekt. Dit proces is kosteloos en je kunt bij verdere ontevredenheid de zaak voorleggen aan de geschillencommissie van Klachtenportaal Zorg. Meer informatie over het indienen van een klacht kun je vinden op de website van Klachtenportaal Zorg


Zo bereik je het Klachtenportaal Zorg
- Per telefoon: 0228-322205
Telefonisch bereikbaar op werkdagen van 9:00 tot 12:00. - Per e-mail: info@klachtenportaalzorg.nl
- Westeinde 14a, 1601 BJ Enkhuizen
Postadres en bezoek op afspraak. - Of neem een kijkje op de website: Home – Klachtenportaal Zorg
Ook interessant voor jou

Neem vrijblijvend contact op!
Eerst even kennismaken of direct aanmelden? Laat je gegevens achter en wij komen hier spoedig op terug.